איך יצרני רכב הולכים לתמוך עוד ועוד בטכנולוגיות ירוקות?

תוכן עניינים

יש הרבה טכנולוגיות ירוקות מבטיחות שמפותחות לשימוש במכוניות, וזאת בעיקר בגלל הגדילה המשמעותית בדרישה לרכבים שמזהמים פחות את כדור הארץ.

כמה מהמבטיחים ביותר כוללים

רכבים חשמליים (EVs)

רכבי EV מונעים על ידי חשמל במקום בנזין, והם אינם מייצרים פליטות. הם הופכים פופולריים יותר ויותר כחלופה ירוקה למכוניות מסורתיות מונעות בנזין.

רכבי תאי דלק מימן

כלי רכב אלה משתמשים במימן כדלק לייצור חשמל, המניע את הרכב. הם נחשבים לצורת תחבורה נקייה ויעילה מאוד, שכן תוצר הלוואי היחיד של פעולתם הוא מים.

רכבים המונעים על ידי שמש

רכבים אלו משתמשים בפאנלים סולאריים לייצור חשמל, המשמש להפעלת הרכב. הם עדיין בשלבי פיתוח מוקדמים, אבל יש להם פוטנציאל להיות צורת תחבורה נקייה ויעילה מאוד.

דלק ביולוגי

דלק ביולוגי מיוצר ממשאבים מתחדשים, כגון חומר צמחי או אצות. ניתן להשתמש בהם כדי להניע כלי רכב באופן דומה לבנזין, אך הם מייצרים פחות פליטות.

מנועי בעירה פנימית משופרים

אפילו מכוניות מסורתיות המונעות בבנזין יכולות להתייעל ולהפיק פחות פליטות באמצעות טכנולוגיות כמו הזרקה ישירה והטענת טורבו.

בסך הכל, המפתח לעתיד התחבורה הירוקה הוא פיתוח של מגוון טכנולוגיות שיכולות לעבוד יחד כדי להפחית את התלותנו בדלקים מאובנים ולהקטין את ההשפעה הסביבתית של התחבורה.

מי הן היצרניות הירוקות ביותר?

ישנן מספר דרכים שונות להגדיר את "הירוקה ביותר", אז ניתן לכם רשימה של כמה יצרני רכב שנחשבים בדרך כלל ידידותיים לסביבה והטכנולוגיות שהם משתמשים בהם כדי להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם:

טויוטה

לטויוטה יש מוניטין חזק של ייצור רכבים חסכוניים בדלק והיא גם מובילה בפיתוח של רכבים חשמליים היברידיים (HEV). הפריוס של טויוטה הוא אחד מכוניות ה-HEV הפופולריות ביותר בשוק.

הונדה

הונדה היא יצרנית גדולה נוספת של מכוניות HEV, כולל הונדה אינסייט והונדה קלריטי. הונדה גם עובדת על פיתוח רכבי תאי דלק, המשתמשים בגז מימן לייצור חשמל ופולטים רק אדי מים כתוצר לוואי.

טסלה

טסלה היא חלוצה בתחום כלי הרכב החשמליים (EVs). כל כלי הרכב שמייצרת טסלה הם חשמליים, והחברה עובדת על פיתוח טכנולוגיה לנהיגה חצי אוטונומית ואוטונומית מלאה.

ב.מ.וו

לב.מ.וו יש מגוון רכבי EV ו-HEV, כולל BMW i3 ו-BMW i8. החברה גם עובדת על פיתוח טכנולוגיית תאי דלק מימן.

ניסאן

ניסאן היא שחקנית מרכזית נוספת בשוק החשמל, כאשר ניסאן ליף היא אחת מכוניות החשמל הפופולריות ביותר בשוק.

וולוו

לוולוו יש מגוון של כלי רכב היברידיים וחשמליים, כולל וולוו XC90 T8 ההיברידית והרכב החשמלי וולוו פולסטאר 2. החברה גם התחייבה להפוך למותג חשמלי לחלוטין עד 2030.

מרצדס-בנץ

למרצדס-בנץ מגוון רכבים היברידיים וחשמליים, כולל מרצדס-בנץ C-Class ו-GLE-Class ורכב חשמלי מרצדס-בנץ EQC. החברה גם עובדת על פיתוח טכנולוגיית תאי דלק.

אז אם אתם מחפשים לקנות רכב ירוק וידידותי לסביבה, תוכלו לבדוק עוד רכבים חשמליים כאן בקטלוג רכב חדש ולהתעדכן בנוגע ל- הלוואה בניו קאר ליס לרכב

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו