איך משלבים בין פנסיון לאילוף כלבים?

תוכן עניינים

אחד הכלים הטובים ביותר שיכולים לעזור לנו בהתמודדות עם הכלב שלנו בסיטואציות שונות, הוא אילוף באמצעות איש מקצוע. הרעיון הוא מאוד פשוט, אנחנו לוקחים את הכלב שלנו אל מאלף או שמזמינים אותו אלינו הביתה, הוא עובד איתו ואיתנו על תרגילים וכללים שונים, במטרה שהכלב ילמד כיצד להתנהל בסביבת אנשים, בסביבה ביתית וכן לצרכים אחרים.

הצורך להשתמש בכלי של אילוף כלבים נובע מסיבות שונות. בראש ובראשונה, אם הכלב שלנו איננו מחונך ומתנהל בצורה לא מתאימה בסביבת בני אדם או בסביבה ביתית, שנית, אם אנחנו רוצים שהכלב שלנו ילמד לעשות דברים מסוימים, החל מדברים פשוטים כמו לשבת, להושיט יד, לעשות את הצרכים שלו בחוץ, ועד לדברים מורכבים יותר, כמו למשל, אילוף כלב לצרכי בטיחות.

ישנן שיטות שונות היום לאילוף כלבים. אחת מהן היא באמצעות פנסיון כלבים ביתי. כשאנחנו חושבים על פנסיון כלבים, באופן טבעי הדבר הראשון שעולה לנו בראש זה מקום אליו אנחנו לוקחים את הכלב שלנו לשהות בזמן שאנחנו בחופשה או בכל מקום אחר שאיננו הבית שלנו. קרי בתקופה בה אנחנו לא יכולים לטפל בו באופן ישיר. הכלב יהיה תחת השגחת בעלי וצוות הפנסיון, יקבל מזון, מקום לישון, יוציאו אותו לטיולים ועוד.

איך זה משתלב ביחד?

עם הזמן, נוצרה גישה אשר מאפשרת לשלב בין אילוף כלבים לבין פנסיון כלבים ביתי. המטרה היא, שהכלב יעבור אילוף בסביבה ביתית, אך מחוץ לבית שלו, בין אם זה מתוך כוונה שילמד איך להתנהל בבתים של אחרים, בין אם זה מטעמים של חוסר זמן, מקום או מכל סיבה אחרת.

המטרה היא שהכלב יישאר בפנסיון זמן מוגדר, במהלכו הוא יעבור תהליך אילוף, יהפוך להיות כלב ממושמע, ואז הוא יוכל לחזור לבעליו אשר ידע כיצד להתמודד איתו, יהיה לו הרבה יותר קל ופשוט לעשות זאת.

פנסיון כלבים לביתי לצורך אילוף, יכול להתאים לאנשים שאין להם זמן לקחת את הכלב שלהם כל יום או כל שבוע למאלף, אין להם אפשרות לעבוד עם מאלף בבית, זוג צעיר בהריון או הורים טריים שזקוקים לכלב מאולף, אנשים מבוגרים שמעוניים להחזיק כלב ממושמע ועוד.

כיצד בוחרים פנסיון כלבים ביתי?

בשביל לבחור פנסיון כלבים ביתי לאילוף, חשוב לשים לב לשלוש נקודות במיוחד:

נקודה ראשונה, מי האחראי על הפנסיון, איזה ניסיון יש לו, איזו הכשרה הוא קיבל בתחום ועד כמה באמת הוא נחשב רציני ויסודי.

נקודה שנייה, איך נראה הפנסיון, מה התנאים השוררים בו, מה הגודל שלו, עד כמה הוא מתאים לאכלוס כלבים ולאילופם.

נקודה שלישית, מה תוכנית האילוף, כמה זמן היא נמשכת, מה המטרות והיעדים, וכמובן כמה זה עולה והאם אנחנו יכולים להחזיר את הכלב לשיעורים חוזרים, במידת הצורך.

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו