למה כדאי לכם לטפח את הכלב שלכם על בסיס קבוע?

תוכן עניינים

ישנן סיבות רבות לטפח את הכלב שלכם, אך אחת הסיבות החשובות והבולטות ביותר היא על מנת לשמור על הבריאות והנוחות של הכלב שלכם. בכתבה הבאה ניתן לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לטפח ולשמור על מראה הכלב שלכם בצורה הטובה ביותר!

מוכנים? בואו נתחיל

1. קודם כל, התחילו בסריקת הפרווה של הכלב שלכם כדי להסיר לכלוך שהצטבר.

2. אתם יכולים גם לקצוץ מעט את הציפורניים של הכלב שלכם, על מנת להוריד קצת לכלוך. עם זאת, שימו לב שצריך לדעת איך לעשות את זה, ואם אתם לא יודעים אז עדיף לוותר או ללכת לאיש מקצוע.

3. הביטו לתוך אוזני הכלב שלכם, האם יש שם לכלוך? הסירו כל לכלוך או שעווה בעזרת תכשיר לניקוי אוזניים.

אתם יכולים למצוא תכשיר כזה בחנויות לחיות מחמד. אל תכניסו שום דבר לתעלת האוזן של הכלב כי אתם עלול להזיק לה! במקום זאת, הניחו את התכשיר לניקוי אוזניים על צמר גפן ונגבו את החלק החיצוני של האוזן.

4. נקו את שיני הכלב שלכם באמצעות משחת שיניים לחיות מחמד ומברשת שיניים המיועדת במיוחד לחיות מחמד.
אתם יכולים גם להשתמש בתכשיר שטיפת פה, שהרבה חנויות חיות מחזיקות (השטיפה אינה יעילה כמו צחצוח). חשוב לצחצח את כל משטחי השיניים של הכלב שלכם, לא רק את החלק הקדמי.

5. לבסוף, תנו לכלבכם אמבטיה באמצעות שמפו המיועד לכלבים. יש הרבה שמפואים בשוק, אבל כדאי לבחור בשמפו טבעי, כמו למשל PetEx Dead Sea Shampoo שמבוסס על מינרלים מים המלח.

הרטיבו את הפרווה של כלבכם ולאחר מכן מרחו את השמפו, והקפידו להקציף את השמפו היטב. שטפו את השמפו ואז ייבשו את הכלב במגבת. אתם יכולים גם להשתמש במייבש שיער אבל על עצמה מאוד נמוכה, למרות שעדיף לתת לכלב שלכם להתייבש לבדו.

לסיכום

טיפוח הכלב שלכם הוא חלק חשוב בטיפול בהם, ויש לעשות זאת באופן קבוע. על ידי ביצוע הטיפים שנתנו לכם בכתבה הנ"ל, תוכלו לשמור על הכלב שלכם להיראות ולהרגיש במיטבו!

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו